четверг, 2 апреля 2020 г.

Вправа для роботи в групі

Матеріали та обладнання: стрічки, стілець.
Часто батьки, роблячи зауваження дитині в небезпечних для її життя ситуаціях, використовують невірну тактику. Замість того щоб сказати дитині, що потрібно зробити, батьки кажуть їй, що робити не треба. В результаті дитина не отримує потрібної інформації, а слова дорослого провокують її робити навпаки.
Інструкція учасникам. Оберіть ведучого. Ведучий виступає в ролі дитини і сідає на стілець в центрі кола. Завдання інших учасників - підходити по одному до «дитині» і говорити, що їй заборонено робити. Те, що ви часто забороняєте своїм дітям. При цьому стрічкою ви зав'язуєте ту частину тіла, якої стосується заборона. Наприклад: «Не кричи!» - зав`язуєте рот. «Не бігай» - зав`язуєте ноги і т. Д.
А тепер нехай наша «дитина» спробує встати ... Вийшло? Зробити це практично неможливо, якщо її не розв'язати. Тому зараз кожен учасник підходить до «дитини», і розв'язує стрічку, яку зав'язав, і знімає заборону - каже, що робити можна. Наприклад: «Не кричи - говори спокійно».
Питання участнику- «дитині»:
· Що ви відчували, коли «батьки» сковували, обмежували вашу свободу?
· Обмеження руху якої частини тіла ви відчули найбільш гостро?
· Які почуття були у вас, коли вам запропонували встати?
· Що хотілося розв'язати в першу чергу?
· Що ви відчуваєте зараз?
Питання іншим учасникам:
· Що ви відчували, коли бачили нерухому дитини?
· Що вам хотілося зробити?
· Чи легко знайти слова, що дозволяють переформулювати заборону?
· Які почуття ви відчуваєте зараз?
artpsychology


Комментариев нет:

Отправить комментарий