ТРЕНУЄМО УВАГУ, ПАМ'ЯТЬ, МИСЛЕННЯ, УЯВУ

Завдання на розвиток зорового сприймання, логічного мислення, уваги























Що із чого зроблено?)









"ВЕСЕЛІ ВІЗЕРУНКИ"
Завдання на розвиток логічного мислення, уваги та графомоторних навичок.










ГРА «ЗНАЙДИ ЧИМ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ»
🔎
Хід гри: Запропонуйте дитині в кожному рядку знайти картинку, яка відрізняється від інших.








Завдання на розвиток зорового сприймання,
логічного мислення,
уваги .









ПРОДОВЖИ РЯД







Розвиваємо увагу, мислення, зв'язне мовлення.
Складаємо прості речення.
Дитині пропонується подивитись на малюнок та сказати повним реченням чого не вистачає (Ваза без квітів; Літак без крила).





















ГРА ДЛЯ РОЗВИТКУ УВАГИ І ЗОРОВОГО СПРИЙМАННЯ
"ЩО ТИ БАЧИШ?"










ФІІЛВОРД

Філворд: тренує поле зору, розвиває увагу, допомагає навчитися бачити слово повністю.

























Гра на розвиток уваги, зорового сприймання,
логічного мислення, вивчення рахунку 🙅‍♂️👩‍⚖










ТЕКСТИ З МАЛЮНКАМИ






Дидактична гра "Хто що їсть?"











НОВОРІЧНІ ГОЛОВОЛОМКИ ДЛЯ ДІТЕЙ
1. Знайди ковпак Діда Мороза


2. Знайди маршмеллоу серед морських котиків


3. Знайди серед оленів ведмедя


4. Серед пінгвінів знайди чашку гарячого шоколаду

5. Знайди серед сніговиків панду


6. Знайди 5 відмінностей на галявині з дітьми


7. Знайди 10 відмінностей на картинці з героями "Простоквашино"

Розвиток зорового сприймання, уваги









На увагу - що намальовано?











Осінне судоку для дітей! 

Розвиваємо зорову увагу, повторюємо кольори та назви дерев!









ЦІКАВІ ЗАВДАННЯ 














ВІЗУАЛІЗАЦІЯ














НА РОЗВИТОК ПАМ'ЯТІ

Хід гри:

1. Дитина має запам'ятати відповідний колір під кожною твариною.

2. Психолог закриває перший ряд з кольорами.
3. Дитина має напам'ять розмалювати кольори під тваринами.













НА РОЗВИТОК УВАГИ

















































ЗНАЙДИ ДРУГИЙ ФРАГМЕНТ











ТРЕНУЄМО УВАГУ ТА ПАМ'ЯТЬ

Нейробіка в школі: 7 ефективних вправ 

для активації дитячого мозку за 1 хвилинумозокІснує не лише фітнес для тіла. А також прості вправи для активації мозку. Незважаючи на свою універсальність, вправи з нейробіки дають потужний результат. Це справжній крос-фітнес для мозку, який може задіяти відразу всі органи чуттів. Виконувати ці вправи можна батьками із дітьми вдома, але найкраще –  із вчителями на першій хвилині уроку.  Ці ефективні вправи, які з легкістю домоможуть учителю цілий урок тримати увагу учнів, а також покращити рівень засвоєння нового матеріалу.

Що дає нейробіка:

  • Покращення пам’яті.
  • Синхронізація двох півкуль мозку.
  • Робота зі «сплячими» зонами мозку.
  • Підвищення рівня концентрації та інтелектуальної працездатності.

Вправа 1. Написати речення із заплющеними очима

Попросіть дітей на чорновиках записати, наприклад, тему уроку чи привітання із учителем. Виконувати потрібно із заплющеними очима.
Що дає вправа: через обмеження одного із органів чуттів підсилюється робота інших – слух, тактильні відчуття. Це посилає у мозок сигнали для активації прихованих ресурсів.


Вправа 2. Написати речення іншою рукою

Тепер потрібно написати те саме речення із розплющеними очима, проте взяти ручку в іншу руку.
Що дає вправа: синхронізація роботи двох півкуль мозку, повна концентрація уваги.


Вправа 3. Змініть хід уроку

Чому ваші учні ще на початку уроку бувають мляві? Тому що їхній мозок ідеально знає порядок наступних дій. Тож його активність мінімальна, задіяна лише 25% його ресурів. Дослідження показали, що звичне для нас виконання щоденних і добре знайомих вправ поступово погіршує пам’ять та увагу. Тож вам варто спробувати час від часу повністю перебудовувати урок: домашнє запитувати не на початку, а в кінці уроку. Не викликати по одному, а дати можливість відповісти на запитання колективно.
Що дає прийом: підвищує активність мозку та його здатність до засвоєння нової інформації, відпрацювання нових навичок.


Вправа 4. Переверніть предмети

Ще одне «звикання» мозку – це оточуюча картинка, у якій ніколи і нічого не змінюється. Мозок притуплює свою активність, бо бачить звичні предмети в єдиному вигляді. Що потрібно зробити? Попросити дітей перевернути підручники догори ногами та про себе прочитати завдання. Якщо ви учитель історії чи географії, то цього разу повісьте карту світу на дошці також догори ногами. Змусьте дітей не розгубитися та зорієнтуватися у просторі.
Що дає прийом: дуже потужний запуск мозкової діяльності, експрес-запам’ятовування нової інформації.


Вправа 5. Різні прийоми читання

Сприйняття тексту – одна з найскладніших задач для мозку (навіть дорослої людини). Завдяки читанню можна постійно переключати мозкову діяльність в різні режими. Протягом уроку використовуйте різні способи читання: учні читають про себе і вголос, завдання читає і вчитель, і учні по черзі. Запропонуйте гру: читати частину тексту з різними емоціями. Один учень читає задачку плачучи, інший – низьким, басистим голосом. Також вдало, якщо одну с частин тексту учні прочитають хором.
Ще одна дуже “робоча” вправа – це читати текст, закривши одне око рукою. Наступний текст читається вже іншим оком.
Що дає вправа: тренування пам’яті, ефективне сприйняття прочитаної інформації.

Вправа 6. Помінятися місцями за партою

Бачите, що втрачаєте увагу класу? Під час уроку попросіть помінятися сусідів по парті між собою місцями до кінця уроку. Це як міні-стрес та раптовий новий досвід для мозку.
Що дає прийом: можливість розворушити учнів, після такої вправи вони відразу починають слухати вас уважно, а в класі покращується дисципліна.


Вправа 7. Відчиніть двері або вікно

Потік нових звуків активує нові зони мозку. Достатньо зробити це на 2 хвилини, аби провести цілий урок із активними учнями.
Що дає прийом: змусити прокинутися мозок, підвищити уважність.

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇









ГРАФІЧНІ ДИКТАНТИ ДЛЯ РОЗВИТКУ УВАГИ І ПРОСТОРОВОЇ УЯВИ


jbaFYYQUJJg
Графічні диктанти дуже допомагають батькам і педагогам планомірно підготувати дитину до школи і уникнути таких типових труднощів у навчанні, як нерозвиненість орфографічної пильності, непосидючість і неуважність. Регулярні заняття з графічними диктантами розвивають у дитини довільну увагу, просторову уяву, дрібну моторику пальців рук, координацію рухів, посидючість.
Малювання по клітинках – дуже захоплююче і корисне заняття для дітей. Графічні диктанти можуть з успіхом застосовуватися для дітей від 5 до 10 років.
Графічні диктанти розширюють кругозір, збільшують словниковий запас, навчають орієнтуватися в зошиті, знайомлять з різними способами зображення предметів.
Як працювати з графічними диктантами:
Графічний диктант можна виконувати у двох варіантах:
1. Дитині пропонують зразок геометричного малюнка і просять повторити точно такий же малюнок в зошиті в клітинку.
2. Дорослий диктує послідовність дій із зазначенням числа клітинок і їх напрямів (вліво, вправо, вгору, вниз), дитина виконує роботу на слух, а потім порівнює методом накладання своє зображення орнаменту або фігури зі зразком в посібнику.
Підбирайте завдання за принципом «від простого до складного». Починайте з простих диктантів і поступово переходьте до більш складних.
Для занять необхідний зошит у клітинку, простий олівець і гумка, щоб дитина могла завжди виправити неправильну лінію. Для дітей 5 – 6-ти років краще використовувати зошит у велику клітинку (0,8 мм), щоб не перенапружувати зір.
Приклад диктування графічного диктанту: 1 клітинка вправо, 3 клітинки вгору, 2 клітинки вліво, 4 клітинки вниз, 1 клітинка вправо.
Під час занять дуже важливий настрій дитини і доброзичливе ставлення дорослого. Пам’ятайте, що заняття для дитини – не іспит, а гра. Допомагайте малюкові, стежте за тим, щоб він не помилявся. Результат роботи завжди повинен задовольняти дитину, щоб ій знову і знову хотілося малювати по клітинках.
Розпочніть з таких узорів:
grafdikal
6rvU6L2W4XMdomik GI88AyR1wYc graficheskiy-diktant-olen jbaFYYQUJJg LbsN9ibWFgY lHqRxV3AvS8 Lvl-XebAiyw ozIsyM7Nwqs Q-by8SPbMxY R2igxJb2ntk rMXLCVqWyRw vnnIEpls_S4
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇









ЗНАЙДИ 2 ОДНАКОВИХ (ГІЛЬБУХ Ю.З.)


Завдання із альбому Гільбуха Ю.З. для розвитку спостережливості та концентрації уваги, а також зорової пам’яті.
Знайди 2 однакових предмета
De 2 odnakovyh (1)

De 2 odnakovyh (2)De 2 odnakovyh (3)De 2 odnakovyh (4)De 2 odnakovyh (5)De 2 odnakovyh (6)
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇









ЗАГАДКОВІ КАРТИНКИ (ГІЛЬБУХ Ю.З.)


Завдання із альбому Гільбуха Ю.З. для розвитку цілісності сприйняття, концентрації та стійкості уваги. За допомогою цих картинок можна побачити те, як дитина виділяє ціле, як подає інформацію, а також рівень пошукової активності, вміння почути і виконати інструкцію. Наприклад, дитина може брати картинку в руки і повертати ЇЇ, шукаючи певний ракурс, який дозволить знайти нові предмети.
Дитину просять вказати все, що вона бачить на малюнку. Після того, як всі предмети знайдені, просять назвати все одним словом (розвиток уміння узагальнювати та класифікувати).
ВІДПОВІДІ до завдань:
45: зошитлінійкаолівецьручкапензликциркульгумкапалітра
46: бідончайниктарілкакаструляополониквиделканіж; ложка
47: одеколонзубна пастагребінецьщітка для волоссязубна щіткамилозубний порошок
48: кліщімолотоквикрутканапилокплоскогубціпиларубанокцвяхшуруп
49: м’ячракеткаволанскакалкабоксерська рукавичкаковзанключка
50: сорочкафутболкашортикепкакедмайкакомбінезонгольф
51: яблукогруша; слива; горіхабрикосвишняполуницябананлимон
52: сумка; сорочкаспідниця; поясрукавичкатуфелькапелюхсарафан; плаття
53: сумка; ранецьрюкзаквалізагаманецьпортфельгосподарська сумка
54: ніж; цукорницяложкаблюдцечайниккавникчашка

55: ведмідьтелефон; півниквідровертолітпаровозлійкалопатка
zagadkovi kartynky (1)

zagadkovi kartynky (2)zagadkovi kartynky (3)zagadkovi kartynky (4)zagadkovi kartynky (5)zagadkovi kartynky (6)
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇









ЗНАЙДИ ПО КОНТУРУ


Знайди предмети, зображені на малюнку. Для розвитку цілісності сприйняття, концентрації та стійкості уваги.
vgadaj po kontutu (1)

vgadaj po kontutu (2)vgadaj po kontutu (3)vgadaj po kontutu (4)vgadaj po kontutu (5)vgadaj po kontutu (6)vgadaj po kontutu (7)vgadaj po kontutu (8)vgadaj po kontutu (9)
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇









ЗНАЙДИ МАЛЮНОК-ДВІЙНИК (ГІЛЬБУХ Ю.З.)


      Завдання із альбому Гільбуха Ю.З. для розвитку спостережливості, стійкості, концентрації уваги. Дитині пропонується знайти малюнок-двійник тому, що знаходиться в лівому верхньому кутку. Зображення всі досить подібні між собою, що вимагає від дитини зосередженості, поміркованості, здатності утримувати кілька ознак.
Для школярів варто давати додаткове завдання обгрунтувати свій вибір.
znaydy dvijnyk (1)

znaydy dvijnyk (2)
znaydy dvijnyk (3)
znaydy dvijnyk (4)
znaydy dvijnyk (5)
znaydy dvijnyk (6)
znaydy dvijnyk (7)
znaydy dvijnyk (8)
znaydy dvijnyk (9)
znaydy dvijnyk (10)
znaydy dvijnyk (11)
znaydy dvijnyk (12)
znaydy dvijnyk (13)
znaydy dvijnyk (14)
znaydy dvijnyk (15)
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇









ЗНАЙДИ НА МАЛЮНКУ


Знайди на малюнку представлені предмети.
Для розвитку стійкості, концентрації уваги, спостережливості.
увага1увага2

увага3увага 4увага5увага 6увага7увага8увага9увага10
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇









ЛАБІРИНТИ


Лабіринти для розвитку уваги а також моторної координації.
0001

0002
0003
0007
0008
008l
022o
032o
056
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇









ЩО НЕ ТАК НАМАЛЬОВАНО?


головна











Дана дуже весела і захоплююча гра розвиває увагу, фантазію, мислення.
Грати можна як в групі так і індивідуально з дитиною.
Дитині пропонуються малюнки з помилками. Завдання полягає в тому, щоб віднайти що не правильно намалював художник. На кожній картинці зображено по декілька невірних фрагментів.
Після цього дитину просять придумати сюжет, який зображений на “фантастичному” малюнку.
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇









ЩАСЛИВА ШКАРПЕТКА — ЧУДОВА НАСТІЛЬНА ГРА ДЛЯ РОЗВИТКУ УВАГИ І СПОСТЕРЕЖЛИВОСТІ


носочки
Цю гру легко зробити самостійно. Виріжте шкарпетки із картону і розмалюйте попарно. Далі перемішайте їх. Завдання дитини знайти пари шкарпеток. Для розваги їх можна розвішувати на прищепки.  А також можна пограти в гру “Меморі”.
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
КОНЦЕНТРУЄМО УВАГУ
Сучасним дітям дуже важко всидіти на місці та довго виконувати однотипні завдання. Переписування в зошит, розв’язування прикладів, читання великих уривків тексту – усе це стає справжньою проблемою для учнів. Вони дуже швидко втрачають концентрацію уваги та відволікаються.
Ось 3 ефективні вправи, які легко допоможуть:
  • Синхронізувати роботу обох півкуль.
  • Швидко “включитися” в роботу.
  • Швидко реагувати на поставлені запитання.
  • Читати тексти вдумливо.
Обирайте типи завдань, орієнтуючись на вік дитини. Перша вправа – універсальна, для новачків та учнів молодших класів. Завдання 2-го та 3-го рівнів потребують певних навичок.

Вправа 1. Простий рівень

Суть завдання: у цьому випадковому наборі літер дитина повинна якомога швидше знайти та закреслити всі букви “Ж”. Чим швидше дитина виконує завдання, тим краще її концентрація уваги.
вправа

Вправа 2. Ускладнений рівень

Суть завдання: у цьому рядку, окрім літер, додано ще й цифри, знаки. Дитина повинна знайти та закреслити всі букви “К”.
вправа

Вправа 3. Складний рівень

Суть завдання: закреслити всі цифри в усіх рядках.
вправа


ТРЕНУЄМО УВАГУ😉😊



        


                         



                       
 

                    



                         
                           


                      



                        






Комментариев нет:

Отправить комментарий