8 ВПРАВ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯЗавдання 1Склади якомога більший список речей, які є важкими, твердими і білими (характеристики можна змінювати). Спробуй придумати якомога більше відповідей.Завдання 2Придумай якомога більше слів, близьких за значенням до слова ТВЕРДИЙ.Завдання 3Потренуйся в «мозковому штурмі» за допомогою олівця й паперу:«Запиши всі способи, якими ти міг би вдосконалити олівець, щоб зробити його зручнішим для використання. Пам’ятай, що підходять всі відповіді, якщо їх реально здійснити. Створюй свої ідеї у відповідності з твоїм бажанням».Завдання 4«Мозковий штурм» стає набагато продуктивнішим, якщо в нього включається декілька чоловік. Утворіть в класі невеликі групи і дайте кожній групі завдання придумати, що можна зробити, комбінуючи такі предмети:а) пробку і пружинний матрац;б) порожні пляшки з-під води і губки;в) м’яч для пінг-понгу, пару труб, метр сталевого дроту.Завдання 5Нижче наводиться кілька запитань, на які необхідно відповісти. Зафіксуйте, скільки хвилин витрачається на кожне запитання. Можна або зазначити, на скільки запитань відповідаєте за 3 хвилини, або час відповідей на всі 10 запитань.«Назвіть якомога більше способів, видів, характеристик:1. Як може виглядати будівля?2. Як може гарчати тигр?3. Як можна відчути холодний вітер?4. Скількома способами людина може спілкуватися?5. Як можна відчути кору?6. Як може пересуватися кінь?7. Скількома способами можна видавати крик?8. Скількома способами можна нюхати квіти?9. Скількома способами можна зробити тісто для піци?10. Скількома способами може плавати дельфін?»Завдання 6Уяви собі надзвичайно довге мовчання. Якби ти був кожним з наступних людей, що б воно тобі нагадало?Якби я був залізничником.Якби я був диригентом оркестру.Якби я була класним керівником.Якби я був конструктором.Якби я був на рятувальному плоту в морі.Якби я був первісною людиною.Якби я була моєю мамою.Якби я був космонавтом.Якщо я є самим собою ».Завдання 7Придумай принаймні 30 способів використання звичайної цеглини, окрім будівництва будівель.Завдання 8Назви 5 винаходів, які могли б вдосконалити світ, крім тих, що вже винайдені.Придумай кілька кращих способів збору сміття для того, щоб уникнути непривабливості сміттєвих відер і контейнерів на обочинах.Напиши телеграму з 30-ти рядків друзям, в якій розповідатиметься про один день у школі.
КУБИКИ "СКЛАДИ РЕЧЕННЯ".
Дидактична гра "Склади слово для Маши"СХЕМИ для складання фігур із сірників ІГРИ ДЛЯ ТРИВОЖНИХ ДІТЕЙ
8 ВПРАВ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ
Завдання 1
Склади якомога більший список речей, які є важкими, твердими і білими (характеристики можна змінювати). Спробуй придумати якомога більше відповідей.
Завдання 2
Придумай якомога більше слів, близьких за значенням до слова ТВЕРДИЙ.
Завдання 3
Потренуйся в «мозковому штурмі» за допомогою олівця й паперу:
«Запиши всі способи, якими ти міг би вдосконалити олівець, щоб зробити його зручнішим для використання. Пам’ятай, що підходять всі відповіді, якщо їх реально здійснити. Створюй свої ідеї у відповідності з твоїм бажанням».
Завдання 4
«Мозковий штурм» стає набагато продуктивнішим, якщо в нього включається декілька чоловік. Утворіть в класі невеликі групи і дайте кожній групі завдання придумати, що можна зробити, комбінуючи такі предмети:
а) пробку і пружинний матрац;
б) порожні пляшки з-під води і губки;
в) м’яч для пінг-понгу, пару труб, метр сталевого дроту.
Завдання 5
Нижче наводиться кілька запитань, на які необхідно відповісти. Зафіксуйте, скільки хвилин витрачається на кожне запитання. Можна або зазначити, на скільки запитань відповідаєте за 3 хвилини, або час відповідей на всі 10 запитань.
«Назвіть якомога більше способів, видів, характеристик:
1. Як може виглядати будівля?
2. Як може гарчати тигр?
3. Як можна відчути холодний вітер?
4. Скількома способами людина може спілкуватися?
5. Як можна відчути кору?
6. Як може пересуватися кінь?
7. Скількома способами можна видавати крик?
8. Скількома способами можна нюхати квіти?
9. Скількома способами можна зробити тісто для піци?
10. Скількома способами може плавати дельфін?»
Завдання 6
Уяви собі надзвичайно довге мовчання. Якби ти був кожним з наступних людей, що б воно тобі нагадало?
Якби я був залізничником.
Якби я був диригентом оркестру.
Якби я була класним керівником.
Якби я був конструктором.
Якби я був на рятувальному плоту в морі.
Якби я був первісною людиною.
Якби я була моєю мамою.
Якби я був космонавтом.
Якщо я є самим собою ».
Завдання 7
Придумай принаймні 30 способів використання звичайної цеглини, окрім будівництва будівель.
Завдання 8
Назви 5 винаходів, які могли б вдосконалити світ, крім тих, що вже винайдені.
Придумай кілька кращих способів збору сміття для того, щоб уникнути непривабливості сміттєвих відер і контейнерів на обочинах.
Напиши телеграму з 30-ти рядків друзям, в якій розповідатиметься про один день у школі.
КУБИКИ "СКЛАДИ РЕЧЕННЯ".
Дидактична гра "Склади слово для Маши"
СХЕМИ для складання фігур із сірників
ІГРИ ДЛЯ ТРИВОЖНИХ ДІТЕЙ
"Ігри для тривожних дітей"
ПОРАДА! Як грати з тривожними дітьми.
На початкових етапах роботи з тривожною дитиною слід керуватися наступними правилами:1. Включення дитини в будь-яку нову гру повинно проходити поетапно. Нехай вона спочатку ознайомиться з правилами гри, подивиться, як в неї грають інші діти і лише потім, коли сама захоче, стане її учасником.2. Необхідно уникати змагальних моментів та ігор, в яких враховується швидкість виконання завдання, наприклад, таких як "Хто швидше?"3. Якщо ви вводите нову гру, то для того щоб тривожна дитина не відчував небезпеки від зустрічі з чимось невідомим, краще проводити її на матеріалі, вже знайомому йому (картинки, картки). Можна використовувати частину інструкції або правил з гри, в яку дитина вже грала неодноразово.4. Ігри з закритими очима рекомендується використовувати тільки після тривалої роботи з дитиною, коли віна сама вирішить, що може виконати цю умову.
Сенсорна гра " Малюємо фігури на спині".
Хід гри: дорослий за допомогою пальця (олівець, паличка) малює на спині дитини різні фігури. Завдання дитини відгадати їх.
Мета: розвиток сенсорного сприйняття.
На початкових етапах роботи з тривожною дитиною слід керуватися наступними правилами:
1. Включення дитини в будь-яку нову гру повинно проходити поетапно. Нехай вона спочатку ознайомиться з правилами гри, подивиться, як в неї грають інші діти і лише потім, коли сама захоче, стане її учасником.
2. Необхідно уникати змагальних моментів та ігор, в яких враховується швидкість виконання завдання, наприклад, таких як "Хто швидше?"
3. Якщо ви вводите нову гру, то для того щоб тривожна дитина не відчував небезпеки від зустрічі з чимось невідомим, краще проводити її на матеріалі, вже знайомому йому (картинки, картки). Можна використовувати частину інструкції або правил з гри, в яку дитина вже грала неодноразово.
4. Ігри з закритими очима рекомендується використовувати тільки після тривалої роботи з дитиною, коли віна сама вирішить, що може виконати цю умову.
ГРА ДЛЯ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ “МОРОЗИВО”
Гра призначена для тренування візуальної пам’яті. Це варіант всім відомої гри “Меморі”. Можливо такий варіант буде більш цікавий дітям, оскільки морозиво люблять усі. Вам необхідно підготувати 6 і більше пар морозива. Для цього візьміть палички для справжнього морозива і виріжте самі “морозивка” із різнокольорового паперу чи картону. Склейте їх, встваивши в середину палички. Зробіть морозиво з апельсинами, бананове, ягідне, шоколадне, будь-яке, яке тільки забажаєте.
Грають двоє. Для початку розкладіть морозива “сорочкою” догори. Потім потрібно перевертати по 2 морозива. якщо вони співпадають — гравець їх забирає і отримує ще один хід. Якщо не співпадають — хід переходить до іншого гравця. Завдання — “з’їсти” якомога більше морозива.
Смачної вам гри!
Гра призначена для тренування візуальної пам’яті. Це варіант всім відомої гри “Меморі”. Можливо такий варіант буде більш цікавий дітям, оскільки морозиво люблять усі. Вам необхідно підготувати 6 і більше пар морозива. Для цього візьміть палички для справжнього морозива і виріжте самі “морозивка” із різнокольорового паперу чи картону. Склейте їх, встваивши в середину палички. Зробіть морозиво з апельсинами, бананове, ягідне, шоколадне, будь-яке, яке тільки забажаєте.
Грають двоє. Для початку розкладіть морозива “сорочкою” догори. Потім потрібно перевертати по 2 морозива. якщо вони співпадають — гравець їх забирає і отримує ще один хід. Якщо не співпадають — хід переходить до іншого гравця. Завдання — “з’їсти” якомога більше морозива.
Смачної вам гри!
ГРА “ЗАМОК”
Прекрасна гра для відреагування емоцій, травматичних подій і просто як спосіб дізнатися про те чим живе дитина.
Виріжте замок (його можна зробити не обов’язково білим чи чорним – підійде будь-який колір). Виріжте окремо вікна та двері, які потім можна буде «відчинити». Можна, за бажанням приклеїти все на жовтий папір (потім вирізати по контуру замку) за для того, щоб створити імітацію ввімкненого світла. Все матеріал готовий!
Тепер задаємо дитині будь-яку тему і складаємо розповідь. Таким чином можна працювати в найрізноманітнішій тематиці: розлучення батьків, дитячі ревнощі, адаптація до колективу (дитячий садок, школа), страхи… і ще безліч тем.
Шаблон можна скачати тут.
ЗІГРАЄМО "В ХРЕСТИКИ-НОЛІКИ"?
ЯК ПОКРАЩИТИ ПАМ'ЯТЬ ДИТИНИ: ТОП-15 ІГОР
Ось добірка ігор для розвитку пам’яті дитини, які практично не вимагають попередньої підготовки, але дуже цікаві дітям.
- Запам’ятай слова по порядку. Називаємо кілька слів, які дитина повинна запам’ятати і повторити в тому ж порядку. Для початку можна використовувати в грі лише декілька слів – 3-5. Далі можна ускладнювати правила гри, збільшуючи кількість слів. Наприклад: будинок, сонце, каша, лампочка, собака.
- Хто загубився. Перед малюком викладаємо кілька іграшок (штук 5-6 не більше) і просимо запам’ятати їх. Далі малюк виходить з кімнати, а ми швидко ховаємо одну з іграшок. Повернувшись, дитина повинна уважно повинна визначити, хто ж утік і загубився.
- Будиночок. Для цієї гри беремо кілька іграшок (підійдуть різні іграшки з кіндер-сюрпризів, маленькі машинки та ін. Невеликі іграшки). Просимо дитину запам’ятати іграшки. Після того, як малюк повідомляє, що запам’ятав – ховаємо іграшки в «будиночок» (роль будиночка може зіграти звичайна коробка). Просимо дитину пригадати всі іграшки, які сховалися. Після того, як всі іграшки відгадано, можна помінятися ролями, і тепер мама вгадує, хто ж сховався в будиночку
- Картинки. Для цієї гри підійдуть будь-які кольорові картинки, якщо у вас є книжка з великою кількістю картинок, сміливо беріть її. Дитині показуємо картинку, і просимо запам’ятати все, що на ній зображено. Після того, як малюк подивився і все запам’ятав, картинку прибираємо і просимо дитину по пам’яті відтворити все, що він бачив.
- Магазин. Відправляємо дитину в «магазин» при цьому називаємо те, що потрібно купити (для початку не більше 4-5 найменувань). Наприклад, хліб, морозиво, молоко, сир, шоколадку. Малюк біжить в іншу кімнату і перераховує татові-«продавцеві» все, що він хоче у нього купити. З часом список покупок збільшуємо. У таку гру можна грати і в реальному магазині. Виходячи з будинку, повідомте дитині, що вам необхідно купити в магазині. Прийшовши в магазин, нехай малюк по пам’яті допомагає вибирати необхідні продукти.
- Розвідники. Перед виходом на вулицю оголошуємо дитині початок гри і пояснюємо умови. Необхідно на вулиці все запам’ятовувати, де що знаходиться, що відбувається, а повернувшись додому, «доповісти» татові, що бачив, акцентуючи увагу на деталях: якого кольору машина у дворі, кого зустріли в магазині, скільки кішок бігало біля сусіднього під’їзду …
- Портрет. Пропонуємо малюкові уважно подивитися на маму і запам’ятати, у що вона одягнена. Далі мама виходить в іншу кімнату і щось міняє у своєму образі, наприклад, надягає шапку, шарф або змінює одну спідницю на іншу. Повертається в кімнату. Дитина уважно дивиться на маму і повідомляє, що змінилося в її образі.
- Танцюємо. Ця гра допомагає в розвитку рухової пам’яті. Включаємо музику і відтворюємо під неї який-небудь нескладний рух. Наприклад, сісти навпочіпки, встати, а потім підняти руки вгору. Пізніше кількість рухів можна збільшувати. Дитина в свою чергу запам’ятовує рухи мами, а потім відтворює їх по пам’яті.
- Повторюшка. Для гри використовуємо підручні матеріали: гудзики, монетки, рахункові палички. За допомогою перерахованих предметів викладаємо нескладне зображення, наприклад, будиночок або цифру 1. Пропонуємо дитині запам’ятати зображення, після чого малюк відтворює побачене.
- Малюнок. Малюємо на аркуші паперу простий малюнок, наприклад, круг, трикутник, квадрат. Зображення протягом декількох секунд показуємо дитині, після чого прибираємо і малюк повинен відтворити малюнок на своєму листку. Спершу малюнки створюються простим олівцем, далі можна ускладнювати різними кольорами, формами, кількістю зображених на аркуші паперу предметів.
- Знайди зображення. Дитині показуємо картку із зображеними на ній тваринами. Після того, як малюк уважно подивився і запам’ятав, картку прибираємо. Далі перед дитиною викладаємо кілька карток із зображеними на них різними тваринами, в тому числі і ту, яку дитина запам’ятовувала. Просимо малюка уважно подивитися на картинки і вказати ту, яку йому показували. На початку, можна обмежитися 4-5 картками, далі ускладнюємо вправу за допомогою збільшення кількості картинок.
- Слова. У цю гру можна грати, як удвох, так і з групою дітей. Називаємо слово (наприклад, сонце), малюк його запам’ятовує, повторює і додає будь-яке додаткове слово (наприклад, озеро). Наступний гравець (або знову ви, якщо граєте удвох з дитиною) називає всі перераховані раніше слова і додає одне нове слово (наприклад, сонце, озеро, верблюд). Гра продовжується до тих пір, поки один з гравців не зможе відтворити всі раніше названі слова.
- Знайди 10 відмінностей. Дитині демонструємо дві картинки, які мають незначні відмінності один від одного. Дитина, уважно вивчивши картинки, повинна знайти ці відмінності й назвати.
- Меморі. Беремо кілька парних карток (для початку краще брати невелику кількість). Показуємо дитині зображені на картках картинки. Далі перевертаємо їх сорочками догори. Пропонуємо малюкові відкривати картки попарно. Якщо зображення збіглися, то вони видаляються з гри. Якщо ж картинки виявилися різні, то перевертаємо їх знову сорочками вгору і повертаємо на місце.
- Дії. Дитині пропонуємо виконати дії в певному порядку. Наприклад, підійди до свого столу, візьми червоний фломастер і віднеси його на кухню.
Так непомітно, в процесі гри, ви з легкістю будете тренувати пам’ять малюкові, що в майбутньому йому знадобиться.
Игра "смешные пальцы"
Эта игра поможет закрепить базовые цвета, развить память, внимание и осторожную моторику у малышей.
(Будьте в курсе, не спешите - по схеме идите).
Можно, конечно, рисовать, но лучше будет готово печатать, ламинировать и повеселиться с малышом играть.
Игра Двигаться: ребенок должен поставить ладонь на круг и поставить пальцы на круги, далее предложить одну из схем с кружками, которые размещаются в разной последовательности. Задача: поднять пальцы, в которой указывается карточная схема с кружками.
Пропозиції занять з дитиною
під час карантину
МАТЕМАТИКА.
Створення просторових фігур
Математика, попри переконання багатьох людей, дуже приємна. Однак просторова геометрія не тільки лише для учнів старших класів. Геометричні орієнтації можуть розвиватися у дітей молодшого віку.
Для їх виготовлення потрібні лише:
- пластилін (який ми можемо замінити звичайним тістом з борошна і води)
- зубочистки або сірники
Виконання: Досить поєднати зубочистки з пластиліновими кульками. Спочатку можна розташувати будь-які геометричні фігури, тобто квадрат, трикутник, прямокутник, п’ятикутник тощо. Потім можна приступити до створення просторових будівель.
Це прекрасна можливість ознайомити дитину з геометричними фігурами та термінами, а також обчислити кількість вершин і ребер і перевірити, скільки ребер має куб.
Створення іграшки
«Лови м'яч»
Ця іграшка координує роботу очей та рук, а також концентрацію та спритність. Ми можемо це зробити, використовуючи використані матеріали, що, як правило, не приносить нам ніяких витрат.
Для виготовлення цієї іграшки нам знадобляться:
- пластикова пляшка з кришкою
- шнурок/муліне
- пластикове яйце від Kinder Surprise / велика кулька бісеру / пластикова кулька / газетна або паперова кулька
Виготовлення іграшки:
Розріжте пляшку навпіл. Зав'язуємо один кінець шнурка на горловині пляшки. На іншому кінці кріпимо пластикове яйце. Ви можете прикрасити пляшку і яйце, як вам подобається.
Розріжте пляшку навпіл. Зав'язуємо один кінець шнурка на горловині пляшки. На іншому кінці кріпимо пластикове яйце. Ви можете прикрасити пляшку і яйце, як вам подобається.
Тепер настав час пограти, гра передбачає кидання яйця і ловлю його в пляшку!
Ну
Еще одна новая игра, не требующая подготовки.
🎁🎁🎁 ИГРАЕМ 🎁🎁🎁
Дошкольникам свойственно фантазировать. Это их естественная потребность, а еще - платформа для будущих конкурентных преимуществ и в социальной, и в профессиональной сфере.
Предлагаем забавную игру, которая обычно нравится детям и совсем не требует подготовки. Достаточно выбрать два объекта и попытаться найти общее между ними.
Чтобы заинтересовать детей и придать игре "осязаемость", мы составили пары таких объектов и добавили счетчик придуманных общих свойств.
Если это яблоко и груша, все просто:
1. Это фрукты.
2. Растут у бабушки в саду.
3. Они сладкие.
4. Покрыты гладкой твердой кожицей.
5. Если их укусить, они хрустят.
6. Из них можно сварить варенье.
7. Бывают с червячком внутри.
8. Если стукнутся, место удара потемнеет.
9. Бывают зеленые, красные и желтые.
10. Могут быть начинкой для пирога.
11. Они аппетитно пахнут.
12. Внутри у них семечки.
....
А попробуйте найти столько общего между ежиком и расческой? 🙃
В дальнейшем, играть можно на ходу, в транспорте или в очереди - словом, везде, где нужно немного развлечь себя самостоятельно
Развивайтесь весело и полезно с @Shichida.dp!
#играемсмамойШичида #ТРИЗ #ТРИЗДнепр
🎁🎁🎁 ИГРАЕМ 🎁🎁🎁
Дошкольникам свойственно фантазировать. Это их естественная потребность, а еще - платформа для будущих конкурентных преимуществ и в социальной, и в профессиональной сфере.
Предлагаем забавную игру, которая обычно нравится детям и совсем не требует подготовки. Достаточно выбрать два объекта и попытаться найти общее между ними.
Чтобы заинтересовать детей и придать игре "осязаемость", мы составили пары таких объектов и добавили счетчик придуманных общих свойств.
Если это яблоко и груша, все просто:
1. Это фрукты.
2. Растут у бабушки в саду.
3. Они сладкие.
4. Покрыты гладкой твердой кожицей.
5. Если их укусить, они хрустят.
6. Из них можно сварить варенье.
7. Бывают с червячком внутри.
8. Если стукнутся, место удара потемнеет.
9. Бывают зеленые, красные и желтые.
10. Могут быть начинкой для пирога.
11. Они аппетитно пахнут.
12. Внутри у них семечки.
....
А попробуйте найти столько общего между ежиком и расческой? 🙃
В дальнейшем, играть можно на ходу, в транспорте или в очереди - словом, везде, где нужно немного развлечь себя самостоятельно
Развивайтесь весело и полезно с @Shichida.dp!
#играемсмамойШичида #ТРИЗ #ТРИЗДнепр
Предлагаем забавную игру, которая обычно нравится детям и совсем не требует подготовки. Достаточно выбрать два объекта и попытаться найти общее между ними.
Чтобы заинтересовать детей и придать игре "осязаемость", мы составили пары таких объектов и добавили счетчик придуманных общих свойств.
Если это яблоко и груша, все просто:
1. Это фрукты.
2. Растут у бабушки в саду.
3. Они сладкие.
4. Покрыты гладкой твердой кожицей.
5. Если их укусить, они хрустят.
6. Из них можно сварить варенье.
7. Бывают с червячком внутри.
8. Если стукнутся, место удара потемнеет.
9. Бывают зеленые, красные и желтые.
10. Могут быть начинкой для пирога.
11. Они аппетитно пахнут.
12. Внутри у них семечки.
....
А попробуйте найти столько общего между ежиком и расческой? 🙃
В дальнейшем, играть можно на ходу, в транспорте или в очереди - словом, везде, где нужно немного развлечь себя самостоятельно
Развивайтесь весело и полезно с @Shichida.dp!
#играемсмамойШичида #ТРИЗ #ТРИЗДнепр
🎁🎁🎁 ИГРАЕМ 🎁🎁🎁
Чем хорошо это простое, но невероятно эффективное пособие:
👉 Его легко сделать самостоятельно. Достаточно нарисовать маркером дерево с листочками. Листочек "сегодняшнего дня" можно дорисовывать, обсуждая природные явления и заодно подтягивая математику.
👉 В нем кроется настоящее чудо. Когда пройдет месяц, дерево засияет разными красками и покажет вам, каким он был для вас: солнечным, ветреным или дождливым.
👉 Его легко наполнить любыми смыслами. Можно раскрашивать погоду, настроение, свои активности. Тогда "портрет месяца" покажет, что вы чувствовали или что делали.
👉"Уход" за деревом развивает огромное количество ценнейших качеств:
💥произвольная деятельность связана с необходимостью "ухода за деревом" изо дня в день. Это более важно для первоклашек, чем знание букв!
💥наблюдательность: есть ветер или нет? Набежали облачка? Ребенок привыкает замечать, как "живет" окружающий мир.
💥 логика: при раскрашивании ребенок решает задачи "если-то": если солнце - то - взять красный карандаш.
💥моторика: а попробуйте раскрасить листочек, не выходя за границы?
💥 цветовосприятие: раскрашивание и рассматривание цветной картинки развивает чувствительность к цветовым переходам.
💥 а как же чтение? В чем секрет?
Попробуйте быстро найти сегодняшнее число на листе. А теперь число рождения ребенка. А теперь своего рождения. Вот вы уже и занимаетесь скорочтением Такие простые игры развивают способность читать легко и быстро, и именно на них так важно сосредоточить внимание дошкольников.
Играйте весело, развивайтесь полезно
🎁🎁🎁 ИГРАЕМ 🎁🎁🎁
Чем хорошо это простое, но невероятно эффективное пособие:
👉 Его легко сделать самостоятельно. Достаточно нарисовать маркером дерево с листочками. Листочек "сегодняшнего дня" можно дорисовывать, обсуждая природные явления и заодно подтягивая математику.
👉 В нем кроется настоящее чудо. Когда пройдет месяц, дерево засияет разными красками и покажет вам, каким он был для вас: солнечным, ветреным или дождливым.
👉 Его легко наполнить любыми смыслами. Можно раскрашивать погоду, настроение, свои активности. Тогда "портрет месяца" покажет, что вы чувствовали или что делали.
👉"Уход" за деревом развивает огромное количество ценнейших качеств:
💥произвольная деятельность связана с необходимостью "ухода за деревом" изо дня в день. Это более важно для первоклашек, чем знание букв!
💥наблюдательность: есть ветер или нет? Набежали облачка? Ребенок привыкает замечать, как "живет" окружающий мир.
💥 логика: при раскрашивании ребенок решает задачи "если-то": если солнце - то - взять красный карандаш.
💥моторика: а попробуйте раскрасить листочек, не выходя за границы?
💥 цветовосприятие: раскрашивание и рассматривание цветной картинки развивает чувствительность к цветовым переходам.
💥 а как же чтение? В чем секрет?
Попробуйте быстро найти сегодняшнее число на листе. А теперь число рождения ребенка. А теперь своего рождения. Вот вы уже и занимаетесь скорочтением Такие простые игры развивают способность читать легко и быстро, и именно на них так важно сосредоточить внимание дошкольников.
Чем хорошо это простое, но невероятно эффективное пособие:
👉 Его легко сделать самостоятельно. Достаточно нарисовать маркером дерево с листочками. Листочек "сегодняшнего дня" можно дорисовывать, обсуждая природные явления и заодно подтягивая математику.
👉 В нем кроется настоящее чудо. Когда пройдет месяц, дерево засияет разными красками и покажет вам, каким он был для вас: солнечным, ветреным или дождливым.
👉 Его легко наполнить любыми смыслами. Можно раскрашивать погоду, настроение, свои активности. Тогда "портрет месяца" покажет, что вы чувствовали или что делали.
👉"Уход" за деревом развивает огромное количество ценнейших качеств:
💥произвольная деятельность связана с необходимостью "ухода за деревом" изо дня в день. Это более важно для первоклашек, чем знание букв!
💥наблюдательность: есть ветер или нет? Набежали облачка? Ребенок привыкает замечать, как "живет" окружающий мир.
💥 логика: при раскрашивании ребенок решает задачи "если-то": если солнце - то - взять красный карандаш.
💥моторика: а попробуйте раскрасить листочек, не выходя за границы?
💥 цветовосприятие: раскрашивание и рассматривание цветной картинки развивает чувствительность к цветовым переходам.
💥 а как же чтение? В чем секрет?
Попробуйте быстро найти сегодняшнее число на листе. А теперь число рождения ребенка. А теперь своего рождения. Вот вы уже и занимаетесь скорочтением Такие простые игры развивают способность читать легко и быстро, и именно на них так важно сосредоточить внимание дошкольников.
Играйте весело, развивайтесь полезно
🎁🎁 ИГРАЕМ 🎁🎁
Простые, не требующие особой подготовки, полезные игры могут быть эффективнее дорогих и сложных игровых центров.
На листе нарисуйте последовательность разноцветных простых фигурок одинаковой формы и размера - кружочков, квадратиков.
Попросите ребенка как можно быстрее называть цвета кирпичиков.
И еще быстрее.
Переверните лист на 90 градусов - и вы получите совершенно новое пособие, можно играть сначала.
Упражнение тренирует внимание, скорость реакции, снижает утомляемость, повышает концентрацию на поставленных задачах. В реальной жизни это упражнение готовит к чтению и даже способствует спортивным успехам.
🎁🎁 ИГРАЕМ 🎁🎁
Простые, не требующие особой подготовки, полезные игры могут быть эффективнее дорогих и сложных игровых центров.
На листе нарисуйте последовательность разноцветных простых фигурок одинаковой формы и размера - кружочков, квадратиков.
Попросите ребенка как можно быстрее называть цвета кирпичиков.
И еще быстрее.
Переверните лист на 90 градусов - и вы получите совершенно новое пособие, можно играть сначала.
Попросите ребенка как можно быстрее называть цвета кирпичиков.
И еще быстрее.
Переверните лист на 90 градусов - и вы получите совершенно новое пособие, можно играть сначала.
Упражнение тренирует внимание, скорость реакции, снижает утомляемость, повышает концентрацию на поставленных задачах. В реальной жизни это упражнение готовит к чтению и даже способствует спортивным успехам.
Надзвичайно корисні ігри та розробки для розвитку дітей дошкільного віку
У процесі дорослішання дитина розпочинає більше цікавитись тим, що її оточує: вона намагається вивчити цифри, букви, кольори, відчути на дотик різні тканини та смаки їжі. Тобто, малюк розвивається й вчиться. Як не втратити інтерес дитини до пізнання світу та навчання? За допомогою цікавих ігор та розробок, які залучаються малечу до творчої діяльності, можна розвивати у них фантазію, креативність, логічне мислення. А ще – мотивувати їх вчитися й відкривати захопливий світ, в якому вони живуть.
Великодній кошик
Розробка, яка варта вашої уваги, створена до великодніх свят. У наборі міститься велика кількість яєчок різних розмірів і кольорів: з орнаментом, однотонні, автентичні. Також до набору входить великодній кролик, паски, віночки й два види кошиків: святковий і великодній.
Розробка проста у складанні й використанні, адже з її допомогою можна придумати чимало цікавих ігор. Наприклад, яєчка можна використати для гри “Знайди пару”, у кошики можна вчитись складати яєчка подібної кольорової гами чи сети з орнаментами.
До речі, така велика різнобарвна палітра великодніх яєчок допоможе малечі вивчати кольори та їхні відтінки, а окремі деталі розробки підійдуть для створення казки чи історії.
Вивчення кольорів і їх відтінків
Розробка складається з 7 різних сетів для вивчення кольорів. На листах намальовані різні предмети або їжа, поділені на певні кольори: помаранчевий, фіолетовий, рожевий тощо. Також до розробки входять два кола: на 6 і 8 кольорів.
Завантажити: https://vseosvita.ua/library/vivcenna-koloriv-i-ih-vidtinkiv-set-iz-7-riznih-rozrobok-243358.html
Кожну деталь предмета або їжі потрібно прикріпити до відповідного сектору кола. Також у набір розробки входять прозорі тіні предметів, на які потрібно знайти й прикріпити кольорові. На кожному сеті міститься певна кількість елементів для різної складності гри. Для діток, що лише розпочинають вивчати кольори – обирайте сет з меншою кількістю деталей, для дітей, що вже знайомі з певною палітрою – сет з більшою кількістю елементів.
Кумедні олівці
Сет складається з великої кількості розробок, які допоможуть малечі поринути у світ фантазій, потренувати уяву, придумати власні пригодницькі історії й навіть повторити цифри та букви. До набору входять кольорові олівці, чорно-білі з цифрами та літерами, кишені з назвою та без.
Варіацій використання розробки є безліч: складання імені, вивчення цифр, складу числа, складу слова, кольорів тощо.
Вчимо цифри
Розробка складається з яблук з цифрами та гусеничків у кольоровому та чорно-білому варіанті, аби дитина розфарбувала кожну деталь самостійно.
На кожному яблуці написана певна цифра. Дитині необхідно знайти гусеничку, яка складається з тієї ж кількості кіл, яка вказана на фрукті та пропустити її крізь отвір, як показано на малюнку.
Така гра чудово розвиває дрібну моторику рук.
Математичний спінер
Незвична розробка для дітей, яка допоможе їм вивчати цифри та числа. До набору гри входять листи із двома колами-спінерами, які необхідно з’єднати між собою за допомогою скріпки. На кожному колесі міститься кількість предметів відповідно до вказаної цифри.
На кожному колесі міститься кількість предметів відповідно до вказаної цифри. Тобто, якщо на колесі цифра “1”, то на кожному секторі буде по 1 предмету.
Веселі гусенички
Розробка складається з листів гусенички від 1 до 10. Кожен кружечок містить кількість предметів відповідно до вказаної цифри.
Завдання дитини – скласти гусеничку та порахувати кількість кружечків, з яких вона складається.
Пазл-рахівничка у вигляді рибок
Розробка складається з 10 листів з рибками. Підходить для дітей дошкільного віку.
Один лист поділений на 2 частини: цифри та рибок. Роздрукуйте елементи та розріжте лист вздовж пунктирної лінії. Завдання малечі – віднайти цифру, яка позначає певну кількість рибок.
Математичні лабіринти
На кожному листі зображений лабіринт із різними тваринками. Його пройти нескладно. До кожного числа необхідно додавати +1 та проходити далі, до фінішу.
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
Діти все більше часу проводять за комп’ютерами та гаджетами, роблячи уроки або граючись. Щоб уся сім’я відпочила, можна пограти в прості ігри з папірцем і ручкою, що знайомі нам з дитинства й точно всім сподобаються!
☺☺☺👪👪👪👪👪👪👪👪☺☺☺
1. «Стовпчики», або «Слова на одну букву»
Що потрібно: аркуші А4, ручки і лінійка.
Як грати: Розділіть аркуш на кілька вертикальних смуг, зверху позначте «шапку» горизонтальною лінією. В отримані верхні розділи таблиці випишіть категорії, у рамках яких ви будете придумувати слова. Вони можуть бути будь-якими.
Як грати: Розділіть аркуш на кілька вертикальних смуг, зверху позначте «шапку» горизонтальною лінією. В отримані верхні розділи таблиці випишіть категорії, у рамках яких ви будете придумувати слова. Вони можуть бути будь-якими.
Наприклад: «жіночі імена», «чоловічі імена», «географічні назви», «тварини», «рослини», «назви книг», «прізвища письменників», «бренди» тощо. У кожного учасника гри (а їх може бути скільки завгодно, починаючи від двох) повинен бути такий листок.
Учасники вибирають букву — можна домовитися, а можна вибрати за допомогою генератора випадкових чисел. Далі потрібно засікти час — тут усе залежить від ерудованості та швидкості реакції гравців. За цей час потрібно в кожну з категорій встигнути вписати якомога більше слів на цю букву. Коли гра закінчується, усі учасники звіряють свої слова. Однакові слова викреслюють. У кого залишилося більше невикреслених слів, той і виграв.
До речі, у таку гру можна запросто грати англійською — так від неї буде ще більше користі. Або будь-якою іншою мовою, яку ви вивчаєте.
2. «Слова зі слова»
Що потрібно: аркуші паперу і ручки.
Як грати: усі учасники гри виписують собі довге слово, про яке домовляються заздалегідь. Важливо, щоб слово було дійсно довгим: що більше в ньому букв, то більше слів ви зможете скласти. Спробуйте для початку слово «електроенцефалограма» або, наприклад, «фантасмагорія».
Далі все просто: ви засікаєте час і намагаєтеся скласти якомога більше слів з довгого слова. Наприклад, з «електроенцефалограма» відразу виходять слова «гама», «грам», «флот», а зі слова «фантасмагорія» — «магія», «гора» і «мафія» (не кажіть дітям, що ми вам підказали).
Дотримуйтеся правил: виписувати можна тільки загальні іменники. Після того як час вийшов, хтось зачитує свій список, а інші викреслюють слова, які збігаються. У кого більше залишилося, той переміг.
3. «Сонечко сходить»
Що потрібно: аркуш паперу і ручка.
Як грати: найпростіше грати удвох. Перший гравець загадує слово і під кожну літеру цього слова малює клітинки (як у «Поле чудес»). У першу й останню клітинки вписує літери, щоб було простіше відгадувати. Другий гравець пропонує інші літери, які, на його думку, можуть входити в це слово.
Із кожною помилкою перший гравець повинен намалювати одну із частин «сонечка» — коло, промінці, очі, ніс, рот. Готова картинка — «сонечко зійшло» — означає, що другий гравець програв. Головне — чітко визначити наперед кількість елементів.
4. «Майже Скрабл»
Що потрібно: аркуш паперу в клітинку і ручка.
Як грати: намалюйте квадрат 5×5 клітинок. У середину впишіть слово з п’яти букв (наприклад, «казан»). Наступний гравець підставляє букву так, щоб вона стикалася з уже написаним словом. При цьому повинно вийти нове слово! Наприклад, якщо над буквою «а» ви напишете букву «ф», то у вас вийде нове слово — «фазан». Поширений варіант назви гри «Балда».
Як грати: намалюйте квадрат 5×5 клітинок. У середину впишіть слово з п’яти букв (наприклад, «казан»). Наступний гравець підставляє букву так, щоб вона стикалася з уже написаним словом. При цьому повинно вийти нове слово! Наприклад, якщо над буквою «а» ви напишете букву «ф», то у вас вийде нове слово — «фазан». Поширений варіант назви гри «Балда».
Скільки букв у придуманому вами слові, стільки очок ви й заробляєте. Що довше слово з уже існуючих букв ви придумаєте, то більше у вас очок. Гра закінчується, коли закінчуються клітинки або слова, які можна придумати.
Виграє той, у кого більше очок. Якщо вам здається, що 25 клітинок — це надто мало, то спробуйте намалювати квадрат 7×7 або 9×9. Хоча гра не така вже й проста, якою здається на перший погляд!
5. «Стікери на лоб», або «15 питань»
Що потрібно: паперові стікери, ручка або взагалі нічого.
Як грати: у гри є два варіанти.
Як грати: у гри є два варіанти.
Варіант 1. Грають від трьох осіб і більше. Усі приклеюють стікери собі на лоб. Кожен пише сусідові ім’я якогось персонажа, знаменитості або знайомого. Важливо, щоб це була жива істота (хай навіть вигадана). Людина не бачить, що написано в неї на лобі.
Кожен з гравців ставить запитання про свого персонажа. Наприклад: «Я чоловік?» або «Я президент?» Якщо він отримує позитивну відповідь, він продовжує ставити питання. Якщо негативну — хід переходить до іншого гравця. Виграє той, хто першим вгадав свого персонажа.
Варіант 2. Можуть грати двоє людей. Один гравець стає ведучим і загадує персонажа. Інший повинен поставити й вибудувати 15 запитань так, щоб з їхньою допомогою повністю вгадати героя. Тобто за 15 ходів йому доведеться від запитання «Чи існував герой у реальності?» дійти до прямого запитання про ім’я: «Ти загадав Тараса Шевченка?» Якщо вийде вгадати персонажа за меншу кількість питань — добре. А ось якщо в 15 питань ви не вкладетеся, значить, програли. Також є варіація гри «Хто я?» — з готовими наборами картинок та запитань.
👪👪👍👍ГАРНОГО ВІДПОЧИНКУ!!!👍👍👪👪
Комментариев нет:
Отправить комментарий